KLANTTEVREDENHEID-KLACHTEN-PRIVACY
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK
1Alert Flexgroup streeft er naar “employer of choice” te zijn. Uw waardering over de dienstverlening van 1Alert Flexgroup kunt u middels de de link “Klanten vertellen” aangeven. Ook een overzicht van de beoordelingen treft u hier aan.
KLACHTEN EN VERBETERACTIES
Mocht u klachten hebben over de uitvoering van werkzaamheden door medewerkers van 1Alert Flexgroup of anderzijds dan bestaat de mogelijkheid tot het deponeren van een verbeterpunt. Het op een juiste wijze afhandelen van een klacht en de borging van verbetertrajecten in onze dienstverlening is voor ons van groot belang.
Wij hebben hiervoor een klachtenbehandelingprocedure ingesteld die op aanvraag verkrijgbaar is. Het “punt ter verbetering” formulier kunt u hier downloaden. Alleen volledig ingevulde formulieren die worden gemaild naar bewaking@1alert.nl zullen in behandeling worden genomen.
PRIVACYBELEID
Privacy is een onderwerp wat wij zeer serieus nemen. In ons privacyreglement hebben wij vastgelegd welke gegevens wij vastleggen, wie toegang hebben tot deze gegevens en aan wie deze gegevens, na overleg met de medewerker, ter beschikking worden gesteld.
Het volledige privacyreglement is hier te downloaden.